Ogłoszenie o naborze 1/2025 Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej |
![]() |
Wpisany przez Radosław Bernaciak | |
środa, 30 kwietnia 2025 13:56 | |
Stowarzyszenie Dolina Pilicy w uzgodnieniuÂÂ z Zarządem Województwa Łódzkiego w zakresie: Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej w ramach Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o wsparcie są: Termin, miejsce oraz forma składania wniosków Wnioski o Przyznanie Pomocy należy składać za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) poprzez Platformę Usług Elektronicznych ARiMR (PUE), który jest dostępny pod adresem: https://epue.arimr.gov.pl/pl/strona-glowna. W przypadku złożenia wniosku w inny sposób operacja nie zostanie wybrana przez LGD do realizacji. Warunkiem złożenia wniosku za pomocą PUE jest posiadanie przez wnioskodawcę numeru EP. O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina złożenia wniosku przez PUE. Potwierdzeniem złożenia wniosku jest informacja UPO.ÂÂ UPO wysyłane jest przez system PUE na adres e-mailowy. Ww. wystawiane przez PUE potwierdzenie złożenia WoPP lub innego pisma oraz po wykonaniu innej czynności dotyczącej postępowania w sprawie o przyznanie pomocy (wycofanie WoPP), wnioskodawca jest zobowiązany przesłać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w celu potwierdzenia dokonania tej czynności, podając swoje imię i nazwisko/ nazwę wraz z numerem EP, numerem naboru i znakiem sprawy. Miejsce publikacji regulaminu naborów wniosków o wsparcie Dane do kontaktu Data publikacji: 30.04.2025 r. Szczegółowe warunki przyznania pomocy Szczegółowe warunki przyznania pomocy określa Regulamin naboru wniosków o przyznanie pomocyÂÂ nr 1/2025, będący załącznikiem do Ogłoszenia o naborze wniosków o wsparcie nr 1/2025. Regulamin NaboruÂÂ
Załącznik nr 1a – Uzasadnienie spełnienia kryterium.
ÂÂ ÂÂ ÂÂ 4. Załącznik nr 8 – Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy;ÂÂ ÂÂ
    8. Załącznik nr 11 - Wykaz załączników do wniosku o płatność  UWAGA! W związku z przypadkami występowania problemów z działaniem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ARIMR, zalecane jest złożenie wniosku o przyznanie pomocy, w bezpiecznym terminie umożliwiającym ewentualne zgłoszenie błędu / problemu na Help Desk ARIMR oraz jego usunięcie, rozwiązanie problemu tj. wcześniej niż w ostatnich dniach trwającego naboru. Każdy błąd w działaniu PUE, należy niezwłocznie zgłosić na Help Desk ARIMR pod adresem email – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , oraz ewentualnie do wiadomości LGD na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. "> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. DODATKOWE INSTRUKCJE:
|
|
Poprawiony: środa, 30 kwietnia 2025 13:59 |